21 Kasım 2016 Pazartesi


Kardeşlerim, elma sirkesi hele defneli olursa çok şahane bir sirkedir. Lütfen yaşamımıza sirkeyi sokalım. Lütfen, %50 seyrelttiğimiz sirke ile dişlerimizi fırçaladıktan sonra ağız gargarası yapalım ve bir kaç yudumdan fazla sirkeyi yutalım. Sirke bakterilere ama özellikle de virüs ve mantarlara karşı çok etkilidir. Sirkenin antikanser etkileri vardır. Bu nedenle hem kanserden bizleri korur ama daha önemlisi kansere yakalandığımızda da tümörleri yok edecek kadar çok etkilidir. Lütfen kaynağı okuyunuz.
Kardeşlerim ancak sirke organik olmalı ve özellikle de evde kendimiz de sirke yapabiliriz. Bu nedenle pahalı ürünler almak yerine kendimiz yapmayı deneyelim. Üstelik bu sirke tarifi hiç duymadığınız DEFNE SİRKESİ tarifi, Emine Habiboğlu Gür’den:
14054943_1015401  Çok Güçlü Anti Kanser Defne Sirkesi Tarifi 14054943 1015401bir kiloluk kavanozun yarısını defne yaprağıyla doldurdum 2 kaşık kestane balı koydum yarım çay kaşığı kadar tuz koydum üzerini suyla doldurdum ağzını tülbentle kapattım serin yerde serin olması şart yoksa çürüyor 2 ya da 3 ay bekletip süzüp dolaba koyuyoruz.
Elma üzüm nar armut defne sirkelerimi bu tarifle yaptım bende önce internetten başka tariflerden denedim hiç güzel olmadı sonra yine bu tarifi internetten aldım galiba saraçoğlunun tarifiymiş çok güzel bir tadı oluyor ben bütün sirkelerimi bu tarifle yapıyorum yukarda yazdığım gibi püf noktası serin yerde ağzında bir tülbent örtüp açılmaması için bağlayıp 2 yada 3 ay beklemek kapalı dolaplarda sıcakta hemen bozuluyor


gün önce sokakta baktığım kedilerden bir tanesi birkaç gündür gelmemişti geldi durmadan kaşınıyordu delirmiş gibi baktım pire kaynıyor her tarafı defne sirkesini pamuğa sürüp her yerine sürdüm hayvan okadar bunalmışki normalde kediler sirke kokusundan hoşlanmazlar hiç kıpırdaman durdu hergün bu işlemi yaptım bugün kontrol ettim inanın yok denecek kadar azalmış çok şaşırdım.
Unutmayın Sevgili Peygamberimiz: Sirke ne güzel bir katıktır. Allahım sirkeyi bereketlendir. Zira sirke benden önceki peygamberlerin de katığı idi. Sirke bulunan ev, katık sıkıntısı çekmez. demiştir.
Kardeşlerim, tamamen antikanser defne sirkesi yada defne sirkesiyle karıştırılmış elma sirkesi mutlaka her evde olmalı. Unutmayın sizleri hem kanserden koruyacak, hem de kanser hastalarını tedavi edecek.
Sevgilerimle  Prof.Dr. İbrahim USLU
Not: Bu yazı bilgilendirme amaçlıdır. Hiçbir koşulda teşhis, tedavi ve tıbbi tavsiye niteliği taşımamaktadır. Sağlık sorunlarınız için öncelikle doktorunuza başvurunuz.

Hiç yorum yok: