2 Ekim 2012 Salı

nostalji

Emergency Service’in hedefi 1 milyon abone Emergency Service, Güz Meeting'ini geçen ay Kuşadası'nda yaptı. 100'ün üzerinde satış temsilcisinin katılımıyla gerçekleşen toplantıya Kurucu Nurettin Demirdelen, Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Merter Demirdelen, Satış Koordinatörü Tamer Demirdelen katıldı. Merter Demirdelen kart sayısının 20 bine ulaştığını söyledi. Tamer Demirdelen ise 2000 yılına kadar 1 milyon kart sahibine hizmet vermeyi hedeflediklerini belirtti.
***********
Bayındır Sigorta'ya kalite belgesi Toplam Kalite Yönetimini uygulamaya başlayan Bayındır Sigorta, 12 Aralık 1997 tarihinde ISO 9001 belgesini almaya hak kazandı. Bayındır Sigorta Genel Müdürü F. Nuşin Artun, bir yıllık bir çalışma ve düzenlemelerin sonucunda bu başarıya ulaştıklarını söyledi. Bayındır Sigorta üst yönetiminin desteklediği ve tüm şirket personelinin katılımı ile gerçekleştirilen yoğun eğitimlerde ‘‘Kalite Güvence Sistemi’’ ve ‘‘Müşteri Memnuniyeti’’ anlayışı oluşturulmaya çalışıldı.

Hiç yorum yok: